Ярунська громада
Житомирська область, Звягельський район

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника Служби у справах дітей виконавчого органу Ярунської сільської ради

Дата: 05.08.2021 10:00
Кількість переглядів: 792

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про запобігання корупції»,  Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169, розпорядження сільського голови від 27 липня 2021 року № 68 к «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної  посади начальника Служби у справах дітей» оголошується конкурс на заміщення вакантної посади начальника Служби у справах дітей виконавчого комітету Ярунської сільської ради.

Умови конкурсу:

Загальні умови:

   Начальник здійснює керівництво Службою у справах дітей, на яку покладено виконання завдань та функцій згідно Положення (посилання на Положення про Службу у справах дітей, що затверджено рішенням №141 третьої сесії восьмого скликання Ярунської сільської ради від 11 січня 2021 року

   Умови оплати праці: Посадовий оклад відповідно до штатного розпису служби у справах дітей, надбавка за вислугу років (за наявності відповідного стажу), надбавка за ранг.

   Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду – на період декретної відпустки.

Кваліфікаційні вимоги:

  • громадянство України;
  • вища педагогічна або юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
  • вільне володіння державною мовою (розмовна та письмова).

Професійні вимоги:

Компоненти вимоги до знання, але не виключно:

  1. Конституції України;
  2. Сімейного кодексу України;
  3. Цивільного кодексу України;
  4. Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про охорону дитинства»;
  5. Постанов Кабінету Міністрів України: «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини», «Про затвердження Положення про прийомну сім'ю», Про затвердження Положення про дитячий будинок сімейного типу, «Про затвердження Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей».

   Технічні вміння: вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку та знання основ діловодства.

Вимоги до компетентностей:

  • робота з великими обсягами інформації;
  • ініціативність та надання пропозицій, їх аргументація та презентація;
  • орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
  • ефективна робота в команді та координація з іншими представниками влади і органів місцевого самоврядування;
  • здатність приймати зміни та змінюватись;
  • особиста відповідальність;
  • системність і самостійність в роботі;
  • орієнтація на обслуговування;
  • вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Особам, які претендують на зайняття вакантної посади, необхідно надати такі  документи:

 


1.Письмова заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями. Пов’язаними з прийняттям  в ОМС.

2.Заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками.

3.Автобіографія.

4.Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня (при наявності).

5.Копія документа, який посвідчує особу.

6.Копія реєстраційної картки платника податків.

7.Копія трудової книжки.

8.Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

9.Дві фотокартки розміром 4x6 см.

10.Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду.

11.Медична довідка про проходження обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного оглядів.

12.Декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції».

13.Письмову заяву, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені ч.3 або ч.4 ст.1 Закону України «Про очищення влади» та надана згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

   Термін та адреса прийняття документів - протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення конкурсу, до 27.08.2021 р., з 08.00 до 17.00 в робочі дні за адресою: Ярунська сільська рада, вул. Миру, 13, с. Ярунь Новоград-Волинського району Житомирської області.

   Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України  «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь