ШКОЛА– це не лише знання, а й спілкування, дружба, спільно проведений час. Від того, чи зможе дитина з ООП стати частиною колективу, залежить її майбутня успішна інтеграція в соціум.    
 Було розглянуто наступні питання: ознайомлення зі  змінами до Порядку організації діяльності  організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, які  набули чинності з 01.01.2022 року; алгоритм визначення категорій (типологій) освітніх труднощів у здобувачів освіти з особливими освітніми потребами та порядок забезпечення їх підтримки в закладі загальної середньої освіти; оформлення протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу щодо визначення рівня підтримки; наявність асистента учителя (вихователя) в інклюзивному класі (групі), надання соціальних послуг, кількість корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних занять тощо. 
Дякуємо за активність та подальшу тісну співпрацю.